?

Log in

 
 
20 October 2011 @ 02:41 pm
My birthday - October 20th  
Yes, that's my birthday today... i'm 22 years old... too old... i need a cane. Oh, just kidding!


Here my gifts from my family:
 
- Plantronics Gamecom 377 Headset


 - 2100 Microsoft Points for my Xbox Live

 - iPhone 4 R.I.P Steve Jobs :'(


- Xbox360 "Battlefield 3" (Pre-Ordered~!) ♥

- And maybe i'll play at Paintball with my cousins... xP
 
 
 
Laura: Bambi eyesgreenteaduck on October 20th, 2011 01:12 pm (UTC)
Ooo fantastic gifts!! I hope that you have a fantastic rest of the day!!<333

HAPPY BIRTHDAY!
Laurene: Tom Hiddleston - Dance Dance [animated]db01_french on October 20th, 2011 01:19 pm (UTC)
Yeaaaaaaah~! Thanks you very much, Laura! <3
arbiterin: Loki_handarbiterin on October 20th, 2011 02:40 pm (UTC)
HAPPY B-DAY!

And ommmggg


I've just seen you're a Loki fangirl, too!


Man, your taste is flawless!
Laurene: Loki - Greendb01_french on October 20th, 2011 04:40 pm (UTC)
THANKS YA~!
And FUCK YEAH, i freakin' love Loki the god of sex bomb Mischief~!
KeyshaC: CAKEsylargrrrl on October 20th, 2011 04:45 pm (UTC)
Happiest of Birthdays to you :D
Laurene: ZQ - XDdb01_french on October 20th, 2011 10:22 pm (UTC)
*hugs* ^w^
Ms Dref: Heroes - Copy Kingdom Noahdref22 on October 20th, 2011 09:32 pm (UTC)
Happy Birthday!!!! iPhone 4 is awesome btw. XD

LOL omg you are still a......bb. XD
Laurene: Tom Hiddleston - Dance Dance [animated]db01_french on October 20th, 2011 10:22 pm (UTC)
Haha~! Thanks ya, miss "Morally Grey Times"~!

I was very excticed like a fangirl squeals.... xD
bordosnoopy: Numb3rsbordosnoopy on October 21st, 2011 05:32 am (UTC)
I wish you a very happy birthday! :D (Awesome gifts!)
Laurene: House jumping~!db01_french on October 21st, 2011 03:27 pm (UTC)
Thanks you~! ^w^
Your icon looks like between Jack Coleman and Gordon Ramsay. lol
elizzybright: geekelizzybright on October 30th, 2011 09:33 pm (UTC)
Happy Birthday with delay! XD

If you say you are old to need a cane, I am using a cane years ago, lol! but I share it with House ;)

Go Loki girl! :)

http://fuckyeahtomhiddleston.tumblr.com/post/6546912386/bambistark-successful-watermark-removal-woo
Laurene: Tom Hiddleston - Dance Dance [animated]db01_french on October 30th, 2011 09:57 pm (UTC)
That's okay. But thanks you very much~!

Haha, i was kidding about the cane, if i use the cane = i would like the same House's cane (black with flames). XD
And i got nosebleed by seeing the beautiful Tom Hiddleson photoshoot~! O.o
THANKS YOU!!!